zdravim mam dotaz je nejaka sance ze kdyz mi odesel telefon ze nejde zapnout a mel sem tam castle clash tak az prijde z reklamace ze se znova prihlasim na svoje mestecko co tam mam vybudovane a byl sem leadrem gildy a nikdo jiny nema ani asista a nemel sem to spojene s G+ protoze sem koukal na brachovo telefonu ze muje mesto stale existuje. je nejaka rada jak postupovat az mi prijde telefon z reklamace abych se dostal z5 na sve? kupoval sem tam i za real penize tak doufam ze nejak sance je moc dekuji za radu s pzdravem klostaklosta6.3.2014Odpovědí: 8Odpovědět
Odpovědi:
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že nemáte možnost nasdílet profil na další telefon, nebo se připojit pomocí gmail účtu, musíte se obrátit na oficiální podporu: help.castle.android@igg.com Díky tomu, že jste do hry vložil vlastní peníze by neměl být problém hru obnovit. Do mailu napište následující:
New IGG ID:
Former nickname:
Email address:
Date and Time of the incident:
Details:
Text napište v angličtině a nezapomeňte připsat údaje o nákupu (na emailu byste měl mít vypsány detaily o placení) - vše pomůže při identifikaci účtu.Honza(administrátor)7.3.2014
MOC dekuji za cene rady :-) jeste jednou diky ))))klosta7.3.2014
Dobrý den,
rádo se stalo. Doufáme, že pomohly k úspěšné obnově účtu.Honza(administrátor)10.3.2014
dobry den,poridil jsem si novy telefon,a opsal ze stareho ID
potreboval bych poradit,jak se prihlasit na toom novem...
moc predem deuji za brzkou odpovedpomoc5.10.2014
Zdravím mam problem na starém tabletu mam rozehranou hru kterou hraju přes rok, několikrát sem měnil Google účet a hra je uložena pod guest login a ne na současném účtu Google který mám ted nastaveny takže jej nemohu switchnout na novém tabletu.je nějaký možnost jak tuto hru propojit s novym tabletem? Děkuji za odpovedmaren13.11.2014
Zdravím, pořídil jsem si nový telefon. Měl jsem Android a teď mám ios, a bohužel mi nejde převést účet. Koukaljsem na všechny rady co jste tady psal a nikde nemůžu najít "Link Account". Je nějaké řešení??? DěkujiHonza11.12.2014
Ahoj, teď jsme to řešili, dceři začal blbnout mobil a hrála na guesta. Na svůj normální dlohodobě používaný google účet jí hra přenést nešla, tak jsme udělali účet fungl nový a voila, linkem jsme hru "přeposlali" na ten nový bez jakýchkoli problémů. Takže jde to a funguje!!! :-)Vlastik2.2.2015
Vlastik: Můžete prosím klidně kdokoliv popsat postup převedení účtu guesta ze starého mobilu na nový? Step by step? Mám účet na starém mobilu nepropojený s Google. Koupím nový telefon a chci hru převést. Jak to prosím udělám? Děkuji!Chozzze12.3.2016
Přihlášení na novém telefonu
zdravim mam dotaz je nejaka sance ze kdyz mi odesel telefon ze nejde zapnout a mel sem tam castle clash tak az prijde z reklamace ze se znova prihlasim na svoje mestecko co tam mam vybudovane a byl sem leadrem gildy a nikdo jiny nema ani asista a nemel sem to spojene s G+ protoze sem koukal na brachovo telefonu ze muje mesto stale existuje. je nejaka rada jak postupovat az mi prijde telefon z reklamace abych se dostal z5 na sve? kupoval sem tam i za real penize tak doufam ze nejak sance je moc dekuji za radu s pzdravem klosta klosta 6.3.2014 Odpovědí: 8 OdpovědětOdpovědi:
vzhledem k tomu, že nemáte možnost nasdílet profil na další telefon, nebo se připojit pomocí gmail účtu, musíte se obrátit na oficiální podporu: help.castle.android@igg.com Díky tomu, že jste do hry vložil vlastní peníze by neměl být problém hru obnovit. Do mailu napište následující:
New IGG ID:
Former nickname:
Email address:
Date and Time of the incident:
Details:
Text napište v angličtině a nezapomeňte připsat údaje o nákupu (na emailu byste měl mít vypsány detaily o placení) - vše pomůže při identifikaci účtu. Honza (administrátor) 7.3.2014
rádo se stalo. Doufáme, že pomohly k úspěšné obnově účtu. Honza (administrátor) 10.3.2014
potreboval bych poradit,jak se prihlasit na toom novem...
moc predem deuji za brzkou odpoved pomoc 5.10.2014