Dobrý den, prosím o radu. Před 3 týdny jsme odeslali předplatné skype, peníze z našeho účtu odešly, ale nedorazily na účet příjemce. Poradte prosím jak reklamovat, nemůžu nikde nají kontakt.Lenka28.1.2013Odpovědí: 9Odpovědět
Dobrý den, prosím o radu. Před 3 týdny jsme odeslali předplatné skype, peníze z našeho účtu odešly, ale nedorazily na účet příjemce. Poradte prosím jak reklamovat, nemůžu nikde nají kontakt.
S ohledem na situaci,která nastala, doporučuji vám,abyste si zkontrolovali dva emaily,které jste nám poslali 27.4.2014.Ptám se vás znovu,co je s penězi z objednávky č.789855576, zaplacené dne 23.04.2014 ve výši 11,50€ řádným bankovním převodem na váš účet v Tatra bance s kodem TATRSKBX.Pokud nás buete blokovatdále,že tuto platbu nepustíte do systému,bude to krajně neseriozní a rád bych se dopátral kontaktu na vedení firmyvakult@seznam.cz2.5.2014
Místo vysvětlení vašich nedostatků v našich platbách ,nám vystavujee novou objednávku--můžeme ji zaplatit v tom případě pkud nám vrátíte plaatbu,která se vám jaksi ztrácí. nyní po nás chcete zaplatit znovu za věc která je zaplacená.Chtěl bych vás upozornit na to,že se považujeme za zákazníky,kteří se pouze domahají svého páva.vakult@seznam.cz2.5.2014
Asi by byl nejjednoduší postup,proměnit čísla objednávek t.j.té kterou neustále reklamuji za tu, kterou jste nám nově vystavili.Chápu,se se chyby těžko přiznávají ale nebudete svůj nepořádek řešit na náš účet. Viz vaše zprávy z 27.dubnavakult@seznam.cz2.5.2014
Tak slušnou odpověď jsem od vás nedostaal.Pokud nedáte do systému objednávku ke které stabvíte jako hluconěmí, považuji to za krádežvakult@seznam.cz2.5.2014
inteligentní člověk pochopí,že kdy si zaplatí zboží,tak chce aby mu bylo vydáno.vakult@seznam.cz3.5.2014
Tak inteligentní člověk hlavně pochopí, že tady to není oficiální stránka Skypu, ale jen jeden z miliardy serverů, kde si ho můžeš stáhnout, ty inteligente.Inteligentní člověk5.5.2014
Dobrý den,
obávám se, že reklamujete na nesprávném místě. Náš web nenabízí žádné placené služby. Zkontrolujte prosím fakturační údaje, které jsou obsaženy v emailu a dotazy a připomínky směřujte na skutečného poskytovatele služeb.Honza(administrátor)5.5.2014
Reklamace
Dobrý den, prosím o radu. Před 3 týdny jsme odeslali předplatné skype, peníze z našeho účtu odešly, ale nedorazily na účet příjemce. Poradte prosím jak reklamovat, nemůžu nikde nají kontakt. Lenka 28.1.2013 Odpovědí: 9 OdpovědětOdpovědi:
zkuste to v tomto tématu ve fóru http://community.skype.com/t5/Payments-and-Billing/bd-p/Payments_billing Kuba (administrátor) 28.1.2013
kuteps@quick.cz Stanislav Kudrna 19.10.2013
obávám se, že reklamujete na nesprávném místě. Náš web nenabízí žádné placené služby. Zkontrolujte prosím fakturační údaje, které jsou obsaženy v emailu a dotazy a připomínky směřujte na skutečného poskytovatele služeb. Honza (administrátor) 5.5.2014