Dobrý den chtěl bych se zeptat co mám udělat když mi tam píše toto :Proč je tato možnost nedostupná?
Na svém účtu musíte mít uskutečněný platný nákup, který byl proveden před více než 30 dny. Nesmí však být starší než 1 rok. Dále u Vás nesmíme evidovat žádné platební nesrovnalosti. Podpora služby Steam nemůže toto omezení odstranit.
Poprosil bych o odpověď děkuji mockrát.Tomáš11.2.2017Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Když vymažu zakoupenou hru, budu ji moci znovu nainstalovat s původně zakoupeným klíčem nebo se k ní již nedostanu a budu ji muset zakoupit znovu??Erik18.8.2016Zobrazit odpovědi (1)Odpovědět
Zdravim, na svym účtu na Steam sem byla před rokem cca, pak sem smazala Steam Guarda z mobilu a aplikaci z kompu. Dneska se mi zachtělo se přihlásit, ale nevim ani heslo ani ten autorizační kod, takže nevim jak se tam dostanu. Poraďte plsTereza30.10.2016Zobrazit odpovědi (1)Odpovědět
nemůžu nic kupovat ani prodávat
Dobrý den chtěl bych se zeptat co mám udělat když mi tam píše toto :Proč je tato možnost nedostupná?Na svém účtu musíte mít uskutečněný platný nákup, který byl proveden před více než 30 dny. Nesmí však být starší než 1 rok. Dále u Vás nesmíme evidovat žádné platební nesrovnalosti. Podpora služby Steam nemůže toto omezení odstranit.
Poprosil bych o odpověď děkuji mockrát. Tomáš 11.2.2017 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
Koupené hry na steamu
Když vymažu zakoupenou hru, budu ji moci znovu nainstalovat s původně zakoupeným klíčem nebo se k ní již nedostanu a budu ji muset zakoupit znovu?? Erik 18.8.2016 Zobrazit odpovědi (1) OdpovědětSteam přihlášení
Zdravim, na svym účtu na Steam sem byla před rokem cca, pak sem smazala Steam Guarda z mobilu a aplikaci z kompu. Dneska se mi zachtělo se přihlásit, ale nevim ani heslo ani ten autorizační kod, takže nevim jak se tam dostanu. Poraďte pls Tereza 30.10.2016 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět