Dobrý den , prosim mám problem mam koupenou hru Emilka Holubová: Montezumův poklad a při koupi noveho pocitace jsem o tuto hru prisel muzete mě pomoc jak to napravit děkuji a hezke svatky TurcanDavid Turcan15.12.2019Odpovědí: 1Odpovědět
Odpovědi:
Dobrý den, můžete blíže specifikovat, jakou verzi jste měli? Myslím tím, jestli jste měli zakoupené přímo DVD s hrou, nebo jste měli jen elektronickou licenci s aktivačním kódem. Tak či onak je možné kontaktovat přímo vývojáře, pokud máte doklad o koupi, kde by teoreticky bylo možné vykomunikovat dodání nového aktivačního kódu. Udělat tak můžete na této stránce: https://shop.spidla.cz/vyhledavani/emilka/Santo(administrátor)16.12.2019
Stracené údaje
Dobrý den , prosim mám problem mam koupenou hru Emilka Holubová: Montezumův poklad a při koupi noveho pocitace jsem o tuto hru prisel muzete mě pomoc jak to napravit děkuji a hezke svatky Turcan David Turcan 15.12.2019 Odpovědí: 1 OdpovědětOdpovědi: