Minulý týden jsem provedl přestup od O2 k Tobě. Po vyřízení formalit na kontaktním
místě mi přišla SMS, že přenos 13001656826 mého tlf. čísla 420607573669 bude proveden 21.8.2017 a pak na začátku víkendu další SMS, že převod bude uskutečněn
následující praocvní den mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.
Dnes ráno jsem podle instrukcí vyměnil SIM kartu a po zapnutí telefonu se objeví požadavek na vložení SIM. Ani po několikerém opakování se nic nemění.
Vážený operátore, kde se stala chyba?
Přeji hezký den - i když pro mě moc optimisticky nezačal. Balvín D.Dušan Balvín21.8.2017Odpovědí: 2Odpovědět
nový zákazník
Dobrý den, miilý Vodafone.Minulý týden jsem provedl přestup od O2 k Tobě. Po vyřízení formalit na kontaktním
místě mi přišla SMS, že přenos 13001656826 mého tlf. čísla 420607573669 bude proveden 21.8.2017 a pak na začátku víkendu další SMS, že převod bude uskutečněn
následující praocvní den mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.
Dnes ráno jsem podle instrukcí vyměnil SIM kartu a po zapnutí telefonu se objeví požadavek na vložení SIM. Ani po několikerém opakování se nic nemění.
Vážený operátore, kde se stala chyba?
Přeji hezký den - i když pro mě moc optimisticky nezačal. Balvín D. Dušan Balvín 21.8.2017 Odpovědí: 2 Odpovědět
Odpovědi: