Prosím o pomoc při registraci aplikace Lidl plusrygerovka@seznam.cz24.9.2020Odpovědí: 9Odpovědět
Odpovědi:
Nejde mě potvrdit telefon SMS kodemJan Kučera5.10.2020
Nejde mi registraceErinna@seznam.cz12.11.2020
Mám číslo kód ale nejde mě to nikam zapsat a zaregistrovat se. Děkuji.Jana17.11.2020
Mám kartu s číslem a nejde mi v Lídlu použít.Marie Nedorostová6.12.2020
Mam potvrdit registraci vlozenim kodu. Nevim kde, nemůžu se přihlásitIvana Bauerová22.1.2021
Dobrý den, podařilo se nám do mobilu složitě nainstalovat aplikaci Lidl plus, ale nemáme tam stažený čárový kód. Je v mobilu nutný? Pokud ano, jak jej tam doplnit ?
Máme již přes 80 let, takže vše je pro nás poněkud složitější.
V případě že nám poradíte budeme vám vděční. Se srdečným pozdravem
Dana a Jiří Ingrovi, Frýdek-Místek.jiri.ingr@email.cz29.9.2021
Byla jsem zaregistrovaná a vše pokazilo, když se registruji znova, , stále se objevuje - Došlo k přetížení, Opakujte akci později. To už trvá asi měsíc, v kteroukoliv denní dobu, a na mobil mi žádný ověřovací kód nedojde. Můžete mi poradit? Děkuji za odpověď.
M. DrbohlavováMarie Drbohlavová8.1.2024
Mám ten samý problém. Čárový kód zmizel z mobilu, aplikace funguje včetně e-shopu. Dle pokynů jsem odinstalovala, následně znovu zaregistrovala. Naskočilo ověření údajů a oznámení, že jsem zaregistrovaná a přihlášená. Je tam vše, včetně historie nákupů na prodejnách a v e-shopu, včetně německých, ale čárový kód ne. Budu řešit na prodejně....uvidím, zda se zadaří,
jak se zaregistrovat v Lidl plus
Prosím o pomoc při registraci aplikace Lidl plus rygerovka@seznam.cz 24.9.2020 Odpovědí: 9 OdpovědětOdpovědi:
Máme již přes 80 let, takže vše je pro nás poněkud složitější.
V případě že nám poradíte budeme vám vděční. Se srdečným pozdravem
Dana a Jiří Ingrovi, Frýdek-Místek. jiri.ingr@email.cz 29.9.2021
M. Drbohlavová Marie Drbohlavová 8.1.2024
Blanka 3.2.2024