Lidl Plus (mobilní)
91 %
Kupóny, letáky a losy pro zákazníky
Obchodní řetězec Lidl nabízí pro své zákazníky slevy a kupóny v aplikaci Lidl Plus. Uživatelé tak získají finanční odměnu za to, že nakupují právě v Lidlu a zároveň si zlepší nakupování. Kupóny se slevami aktivují a naskenují přes svou digitální kartu, kterou je možné vytvořit přímo v aplikaci.
Stírací losy je možné získat za nákup a poskytnou tak možnost něco vyhrát a ušetřit za nákup. V aplikaci mají uživatelé přehledně shrnuty nákupy a mohou sledovat, kde a kolik ušetřili. Online letáky zase nabízejí aktuální výběr zboží ve slevě. Po spuštění aplikace je nutné vybrat zemi, zvolit nejbližší obchod Lidl, zaregistrovat se a jde se na věc. Lidl Plus funguje pro Českou i Slovenskou republiku.
Hlavní funkce a vlastnosti:
- Kupóny
- Losy
- Online letáky
- Seznam nákupů
- Nově i pro Česko
- Intuitivní prostředí
Verze
Doporučujeme
Podobné programy ke stažení
Záchranka (mobilní) |
Horizon Samsung Galaxy Watch 4 (mobilní) |
Trénink formou 30-dňové výzvy (mobilní) |
iSKI Czech (mobilní) |
Draw Glow Cartoon (mobilní) |
Česká koruna (mobilní) |
Diskuse
Recenze
-
jak se zaregistrovat v Lidl plus
Prosím o pomoc při registraci aplikace Lidl plus rygerovka@seznam.cz 24.9.2020 Zobrazit odpovědi (9) Odpovědět -
problém aktivace
Již 4 dny se snažím se přihlásit a po vyplnění mě aplikace píše neplatné číslo a když to vyplním, tak to píše EROR.
A na dotaz robot Lidl neumí odpovědět, protože je to robot.
Přitom jsem učinil v minulosti několik nákupů přes e Shop Lidl
Děkuji za odpověď. Milan Prchal 2.10.2020 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět -
Registrace
Nemohu se zaregistrovat i když vyplním email a žádám heslo Jiří Hajdik 2.10.2020 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět -
Lidl plus
Kamarádce se nejde propojit s Můj Lidl a Lidl Plus, přestože má již účet. Stále ji to píše: Prihlaš SR do svého Můj Lidl účtu.
Eva Eva Krajíčková 25.9.2021 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět -
Vácha
Při pokusu o registraci dojdu až k mémo telefonnímu číslo a po jeho zadání se objeví hlášení "Neplatné telefonní číslo". Manželčino číslo to bere, ale ta nemá chytrý telefon. Kde je chyba?
Děkuji za info.
Zdeněk Vácha Kladno
mail zdenek.vacha.kladno@seznam.cz
mobil 799506374 Zdeněk 25.9.2020 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -
kompatibilita
Dobrý den ,
při poslední aktualizaci mobilní verze programu Lidl Plus mi systém napsal, že můj telefon není kompatibilní s novou aktualizací. Co s tím? Jaké jsou hardwerové a sofwerové podmínky pro provoz mobilní verze?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Ivo Bartoň Ivo Bartoň 4.10.2021 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
hrozný obchod
Snad nejhrší přístup k zákazníkům.Tohle zboží od neděle ,tohle od čtvrtka.tohle ve středu,tohle při nákupu nad 300kč.tohle s aplikací tohle zass s jinou aplikací,musíte mít drahý telefodo kterého vám někdo aplikaci nainstaluje a starší člověk zkrátka nemá šanci. stanislav vendolský 20.8.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -
Dotaz na Lidl plus
Omylem jsem si Lidl plus smazal a nyní se mi nedaří nainstalovat zpět. Jak mám postupovat? Vlastimil Zeman 5.12.2021 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
Dotaz
Dobrý den, mám dotaz ohledně aplikace Lidl plus. Aplikaci jsem si stáhla do telefonu a po nějaké době jsem ji omylem smazala. Dalo by se to někde dohledat? Nebo jak se bude systém chovat, když si budu aplikaci znovu stahovat a zadávat stejné informace e-mail, telefonní číslo, heslo aj.? Bude mně to hlásit, že takové údaje už jsou v systému uložené a nemohu je použít? Děkuji za odpověď.
Marie Marie Hlouchová 19.1.2021 Zobrazit odpovědi (4) Odpovědět
Josef Černík reagovat 18.10 18:58
Chtěl jsem stáhnout Lidl Plus do tabletu Lenovo, ale nejde to.
Marvan František reagovat 10.01 15:52
Je mi skoro 75, mám obyčejný tlačítkový mobil. Rozhodně jsem pro kartu jako to mají jiné obchody a je to bez problémů. To co je teď je na nic.
Jan Dolezal reagovat 04.01 07:35
Nechci zadne karty ani kupony ani aplikace me nezajimaji v zadnem obchode!!!Nakoupim,zaplatim svoji bankovni kartou a jdu domu!!!Mam klid a nepotrebuji se rozcilovat jestli jsem usetril nejake halere !!!Hotovo!!!
Vlastislav Draxler reagovat 04.11 10:54
Vaši aplikaci není nožné stáhnout již jsem to reklamoval i na prodejně v PT. Taky bych raději kartu.
Vlastislav Draxler reagovat 03.11 16:07
Vaše aplikace Lidl plus nefunguje mnohokráte jsem se pokoušel ji s stáhnout ale není ani v nabídce.
Ludmila Zejdová reagovat 02.11 18:51
Dobrý den, už asi pětkrát jsem se pokoušela nainstalovat LIDL PLUS a neumím to, nejde mi to. Dokonce jsem volala i na pomoc informace 800115437 a i to bylo hluché a přitom právě nejvíce nakupuji v LIDLu. Kde mi pomohou???
Simona Ruth reagovat 26.09 13:39
Chci kartu
Iveta Grešáková reagovat 13.06 19:37
Děkuji
Tomáš Pala reagovat 08.12 07:21
Jak z předcházející diskuze vidíte, nebylo Vaše řešení právě to nejlepší. Starší lidé nebudou určitě nakupovat nové telefony, ale různé slevové kartičky používají celkem ůspěšně. Považujeme to vůčinám (83let) diskriminační.
Josef reagovat 10.12 10:48
Opravdu jste vymyslili přístup k vaší aplikaci Lidl plus asi jen pro bohaté, kteří mají mobilní telefony a přesto dle některých informací nejsou schopni slevové akce akceptovat. Ostatní markety mají plastové karty které používám bez potíží a mohu kdekoliv v každé prodejně použít. Diskriminace nás starších je opravdu na pováženou a chtěl bych reagovat tak, že do Vašeho marketu odmítnu chodit.
Santo (administrátor) reagovat 09.12 15:00
Dobrý deň, na našom webe si aplikáciu môžete stiahnuť. S jej vývojom ani marketingom nemáme nič spoločné. So svojimi požiadavkami sa obráťte, prosím, na spoločnosť LIDL.
Josef reagovat 03.10 11:44
Dobrý den, mám jeden z nejnovějších telefonů HUAWEI, přesto mi v něm vaše aplikace nefunguje. Proč jste museli vymyslet takový nesmysl, když v jiných obchodech bez problémů fungují kartičky s čárovým nebo QR kódem. Ti, kteří nemají zrovna moc peněz a potřebovali by nakupovat se slevou, ani na "chytrý" telefon nemají, takže komu vlastně slevy nabízíte? Těm, kteří to ani moc nepotřebují!! Možná, že jste to zbytečně moc překombinovali.
Baladová Marcea reagovat 01.10 20:28
Taky se přimlouvám za kartu.Protože kromě peněženky budu muset vytahovat i mobil,který do obchodu nenosím,hlavně v létě.kdy na šatech nemám žádné kapsy.
Eva reagovat 01.10 12:24
Dobrý den, mám starší iPhone. Aplikace Lidl Plus ale vyžaduje novější iOS, což tento přístroj už nedokáže. Ale kvůli jedné aplikaci do nového mobilu investovat nebudu... Dnes mi pokladní v Lidlu říkal, že zákazník přišel se zatavenou kartičkou s QR code, prošlo to. Tohle je cesta?
Jitka reagovat 01.10 10:50
Jako ostatní se přimlouvám za kartičku, kterou má člověk v peněžence. Hlídat ještě mobil je nepohodlné.
Lada Milková reagovat 01.10 09:19
Dobrý den, plastová kartička by byla rozhodně lepší. Při nákupu ještě hlídat telefon ,starším lidem to nejde nebo nevyhovuje. Aplikace také nic moc ,nešlo mi dnes nic, že nemám žádné kupony, účtenky, los se také neukázal a to jsem tam dneska utratila skoro tisícovku. Takže aplikace nic moc.
Jana Petříková reagovat 30.09 21:11
Vážení,chtělo by to zvednout prdel ze židle a jít se podívat jaké generační složení chodí nakupovat do Lídlu.Myslíte si,že každý má telefon,jako vy? Stálo by to za zamyšlení,ale to je vám zřejmě jedno.
Jiří reagovat 30.09 19:45
Budu opakovat to co předešlí. Mám tlačítkový starší mobil a tak jsem mimo Vaši "mísu" (nabídek). Přimlouvám se za "klasickou" kartičku, případně jiné řešení i pro ty co nemají "chytré" telefony. Předem děkuji.
Gajdošíková Jitka reagovat 30.09 08:22
Chci slevovou kartu
Zdenka Machačová reagovat 29.09 08:01
Dobrý den, mám mobil Samsung GT 191951 s Androidem, Vaše aplikace není kompatibilní, takže ji nemohu stáhnout. Přimlouvám se za klasickou kartu, i vzhledem k množství zákazníků, kteří mají staré mobily bez přístupu na internet. Na ně jste evidentně nemysleli.
Karla Nekvapilová reagovat 28.09 17:38
Souhlasím s přípomínkami předešlých pisatelů. Nemůžete předpokládat, že tyto technické věci zvládne starší generace , kterou tímto diskriminujete.Věřím, že to nebyl ze strany Lidlu záměr , ale jenom snaha o "předběhnutí doby". Přimlouvám se také za kartičky , které má Kaufland , nebo Tesco a které zvládnou používat všichni bez rozdílu věku . Karla Nekvapilová
Darina Stojkova reagovat 25.09 13:57
Lidl, rozdělil zákazníky na mladé, staré a bohaté, chudé. Mám Android a přesto mi aplikaci nejde stáhnout. Taky bych radši kartu Lidl, jak to mají i jiné prodejny.
Hlaváčková Ivana reagovat 24.09 10:41
Prosím kartu plus, děkuji
Darina reagovat 29.09 12:26
Zaveďte plastové karty.Každý nemá mobil.
VLASTA SVOBODOVÁ reagovat 24.09 10:35
Dobrý den, když propagujete lidl plus. Máte na prodejnách wi-fi. Telefon mám super ale wi-fi router mám v práci, doma i ve vlaku. Tudíž nemám potřebu být online. Vše vyřídím tímto způsobem. Nebo mě pošlete kartičku jíž se budu proukazovat na pokladně na imail?
Renáta reagovat 24.09 06:59
Dobrý den mám starší typ dotykového telefonu, kde tato aplikace není ke stažení a rodiče co mají tlačítkový telefony proč není plastová kartička jako všude..
Pavel Tichota reagovat 22.09 18:13
dostal jsem overovci kod ale uz jsem se nedostal do aplikace na dokonceni
jituna50 reagovat 19.09 16:30
Dobrý den,chtěla bych též kartu Lídl Plus,ale nevím,jak si ji nahrát,nemám na mobilu internet.To jste udělali opravdu pěknou věc,ale pouze pro někoho.Děkuji vám.