Již 4 dny se snažím se přihlásit a po vyplnění mě aplikace píše neplatné číslo a když to vyplním, tak to píše EROR.
A na dotaz robot Lidl neumí odpovědět, protože je to robot.
Přitom jsem učinil v minulosti několik nákupů přes e Shop Lidl
Děkuji za odpověď.Milan Prchal2.10.2020Odpovědí: 3Odpovědět
Odpovědi:
Dobrý den, zkusili ste aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat + přihlásit se? Pokud ano a problém přetrvává, kontaktujte přímo obchodný řetězec Lidl.Santo(administrátor)16.10.2020
ChristopherChris26.10.2020
Dobrý den, prosím poraďte mi co má dělat, když po změně aplikace na Klarna mi ze seznamu zmizela karta a fyzickou jsem zřejmě ztratila. Děkuji DresslerováEva Dresslerová24.3.2025
problém aktivace
Již 4 dny se snažím se přihlásit a po vyplnění mě aplikace píše neplatné číslo a když to vyplním, tak to píše EROR.A na dotaz robot Lidl neumí odpovědět, protože je to robot.
Přitom jsem učinil v minulosti několik nákupů přes e Shop Lidl
Děkuji za odpověď. Milan Prchal 2.10.2020 Odpovědí: 3 Odpovědět
Odpovědi: