Když třeba poslu snap a nejsem na WiFi tak se mi snapy logicky neodšlou. Ale když pak přijedu na WiFi, domů stále se neodesílají. Už se mi to stalo asi 4krat a místo kontaktu se kterými si nejvíc píši mám nahoře "odesílání snapů". Nevíte jestli by to nevyřešilo treba restartování, aktualizování apod.?Bára20.4.2021Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Ked na toto prides tak povedz aj mne. Lebo mne sa to stalo a prisiel som o vsetko, co som nahral po vyse roku skoro kazdeho dna hrania. To nehovorim o hodinach, ktore som stravil hranim na zachode. Stastie, ze som si tam nikdy nic nekupoval... Je to picovina takto prist o hraca. Moje povode meno je obsadene teda existuje nadalej ale neviem sa nan prihlasit... Preco?!!!!!tazkoveru16.2.2021Zobrazit odpovědi (3)Odpovědět
Nejdou nám mobily a na operátora není možné se dovolat,přeša jsem s manželem k Vám,protože jsem si myslela,že to bude s Vámi lepší komunikace ale prozatím to nevychází.Nemůžu se dovolat na operátora.Bez mobilních telefonů jsme jako bez pomoci.Prosím pokud možno o rychlou nápravu.DěkujiJitka28.5.2020Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Právě jsem si koupila nový telefon a od té doby je Snapchat téměř nepoužitelný strašně mi přibližuje fotky a nejde oddálitMajda18.1.2020Zobrazit odpovědi (2)Odpovědět
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na to, jak funguje funkce naposledy. Poslala jsem příteli zprávu, jsou u ní dvě modré fajfky a podle info si ji přečetl v 18.16 hodin. U profilu má ale naposledy v 17.03, jak je to možné? Ukazuje funkce naposledy, kdy si otevřel aplikaci, ale to by tam muselo být 18.16? A když zprávu smaže, tak zároveň smaže i kdy naposledy otevřel whatsapp? Děkuji.Lenka19.11.2019Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Proč když sem si koupil tuto hru jednou má zání platit po druhé dohral sem ji odinstalovat tetlťkom se jí na instaloval a instalační kód není kam napsat Ludvík13.11.2019Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641 Jarmila Solarová4.12.2018Zobrazit odpovědi (2)Odpovědět
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda mám u vás v opatrovnictví čekající platbu ve vidí 67800dekuji NovotnáLucie Novotná10.7.2018Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Mě to nejde jakto a mam Samsung galaxy s mini a chcu sy to stáhnout na obchod play a mi to nejde stáhnout a když napíšu pokémon go tak to tam neniFilip26.4.2018Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Dobry den, chtela bych se zeptat, jak je mozne, ze se mi ulozil instagramovy ucet v mobilu. Mela jsem 2 instagramove ucety, s tim, ze z jednoho z nich jsem se odhlasila. Druhy ucet nadale vyuzivaly kamaradky. Zajimalo by me tedy, jak je mozne, ze i pres to, ze jsem se z uctu odhlasila a nevyuzivala jsem ho, mi ucet zustal ulozeny v mobilu.
Dobrý den, mám problém, jsem ve 13. levelu a z ničeho nic mi zmizeli dva první Simíci .. Stalo se to už někomu z vás? Nevíte jak je vrátit zpět? Předem děkuji za odpovědi :-)Viktorie10.3.2017Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Dobrý den,
chtěla jsem se spojit s kamarádem na whatsappu, ale nemůže mě ani najít a ani já jeho. Přitom oba máme tuto aplikaci staženou a s jinými kontakty funguje bez problému.Barča16.6.2016Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Dobry den...
Diky Smart Switch se mi prenesly vsechny aplikace,fotky,hudba,videa,zpravy,hovory,atd. do noveho tel.,ale ve WhatsAppu neni predchozi historie jakekoli komunikace. Jde to nejak? Diky za pripadnou odpoved.Kamila23.4.2016Zobrazit odpovědi (1)Odpovědět
Mobilní telefony: stocard
Je třeba při zřizování stgcard být na internetu? mili 21.7.2023 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětSnapchat (mobilní): Nejdou mi odeslat snapy
Když třeba poslu snap a nejsem na WiFi tak se mi snapy logicky neodšlou. Ale když pak přijedu na WiFi, domů stále se neodesílají. Už se mi to stalo asi 4krat a místo kontaktu se kterými si nejvíc píši mám nahoře "odesílání snapů". Nevíte jestli by to nevyřešilo treba restartování, aktualizování apod.? Bára 20.4.2021 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětCall of Duty: Mobile (mobilní): nasrat
Ked na toto prides tak povedz aj mne. Lebo mne sa to stalo a prisiel som o vsetko, co som nahral po vyse roku skoro kazdeho dna hrania. To nehovorim o hodinach, ktore som stravil hranim na zachode. Stastie, ze som si tam nikdy nic nekupoval... Je to picovina takto prist o hraca. Moje povode meno je obsadene teda existuje nadalej ale neviem sa nan prihlasit... Preco?!!!!! tazkoveru 16.2.2021 Zobrazit odpovědi (3) OdpovědětSnapchat (mobilní): Ztišení konverzace
Dobrý den, mám dotaz jestli jde ztišit konverzace. Děkuji za odpověď Adriana Dubanová 4.6.2020 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětMůj Vodafone (mobilní): mobily
Nejdou nám mobily a na operátora není možné se dovolat,přeša jsem s manželem k Vám,protože jsem si myslela,že to bude s Vámi lepší komunikace ale prozatím to nevychází.Nemůžu se dovolat na operátora.Bez mobilních telefonů jsme jako bez pomoci.Prosím pokud možno o rychlou nápravu.Děkuji Jitka 28.5.2020 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětZáchranka (mobilní): Záchranka
Dobrý den, pěkně prosím, jak je možné stáhnout program Záchranka? DěkujiZdravím Kája Svoboda Kája Svoboda 24.1.2020 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
Snapchat (mobilní): Příliš přibližený fotoaparát
Právě jsem si koupila nový telefon a od té doby je Snapchat téměř nepoužitelný strašně mi přibližuje fotky a nejde oddálit Majda 18.1.2020 Zobrazit odpovědi (2) OdpovědětWhatsApp Messenger (mobilní): Stav, kdy byl kontakt naposledy
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na to, jak funguje funkce naposledy. Poslala jsem příteli zprávu, jsou u ní dvě modré fajfky a podle info si ji přečetl v 18.16 hodin. U profilu má ale naposledy v 17.03, jak je to možné? Ukazuje funkce naposledy, kdy si otevřel aplikaci, ale to by tam muselo být 18.16? A když zprávu smaže, tak zároveň smaže i kdy naposledy otevřel whatsapp? Děkuji. Lenka 19.11.2019 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětMobilní telefony: Polda 3
Proč když sem si koupil tuto hru jednou má zání platit po druhé dohral sem ji odinstalovat tetlťkom se jí na instaloval a instalační kód není kam napsat Ludvík 13.11.2019 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětMůj Vodafone (mobilní): opakované potíže
K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641 Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) OdpovědětMůj Vodafone (mobilní): spatny signal
Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.
Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.
Vladimír VYBÍRAL
Mladeč č 25
78321 Chudobín
tel. 776 696 583
E- mail : vlada.vybiral@seznam.cz vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
Waze (mobilní): jak nahrát mapy
V iPhonu mám staženou aplikaci waze, ale nevím, jak nahrát mapy? ruzickova 11.7.2018 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětPayPal (mobilní): Opatrovnictví
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda mám u vás v opatrovnictví čekající platbu ve vidí 67800dekuji Novotná Lucie Novotná 10.7.2018 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětPokémon GO (mobilní): pokémon go
Mě to nejde jakto a mam Samsung galaxy s mini a chcu sy to stáhnout na obchod play a mi to nejde stáhnout a když napíšu pokémon go tak to tam neni Filip 26.4.2018 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětInstagram (mobilní): Ulozeny instagramovy ucet v mpbilu
Dobry den, chtela bych se zeptat, jak je mozne, ze se mi ulozil instagramovy ucet v mobilu. Mela jsem 2 instagramove ucety, s tim, ze z jednoho z nich jsem se odhlasila. Druhy ucet nadale vyuzivaly kamaradky. Zajimalo by me tedy, jak je mozne, ze i pres to, ze jsem se z uctu odhlasila a nevyuzivala jsem ho, mi ucet zustal ulozeny v mobilu.Dekuji za odpoved Tereza190698 18.1.2018 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
WhatsApp Messenger (mobilní): Profilova fotka
Dobrý den, nastavila jsem si profilovou fotku ale ostatní ji nevidí, proč? Děkuji za odpověď. Terka 26.4.2017 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětThe Sims FreePlay (mobilní): Zmizení Simíků
Dobrý den, mám problém, jsem ve 13. levelu a z ničeho nic mi zmizeli dva první Simíci .. Stalo se to už někomu z vás? Nevíte jak je vrátit zpět? Předem děkuji za odpovědi :-) Viktorie 10.3.2017 Zobrazit odpovědi (0) OdpovědětFurby BOOM! (mobilní): Nevím jak na to - pomoc!
ahoj potřebuju pomoc s tou aplikací furby boom nevím jak se to dělá poradíte mi prosím kristýna vlčková 3.1.2017 Zobrazit odpovědi (3) OdpovědětWhatsApp Messenger (mobilní): Nenalezení kontaktu
Dobrý den,chtěla jsem se spojit s kamarádem na whatsappu, ale nemůže mě ani najít a ani já jeho. Přitom oba máme tuto aplikaci staženou a s jinými kontakty funguje bez problému. Barča 16.6.2016 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
WhatsApp Messenger (mobilní): Z Androidu na Android
Dobry den...Diky Smart Switch se mi prenesly vsechny aplikace,fotky,hudba,videa,zpravy,hovory,atd. do noveho tel.,ale ve WhatsAppu neni predchozi historie jakekoli komunikace. Jde to nejak? Diky za pripadnou odpoved. Kamila 23.4.2016 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět