Můj Vodafone (mobilní)
85 %
Přehled volných minut, čerpaných dat apod.
Mobilní aplikace Můj Vodafone nabízí přehledný způsob kontroly provolaných minut, vyčerpaných MB mobilních dat a mnoha dalších položek. Jde o jakousi informační Samoobsluhu, kde se uživatel dozví vše, co potřebuje, ale možnost změny údajů apod. stále náleží plnohodnotné Samoobsluze.
Můj Vodafone uživateli zobrazí provolané minuty, propsané SMS, využitá data a mnoho dalšího. Historie vyúčtování pak sahá 6 měsíců zpět a uživatel si ji může do zařízení přímo uložit. Nechybí ani spojení se zákaznickým centrem nebo seznam nejčastějších dotazů a odpovědí. Uživatelé mohou sáhnout i po roamingové kalkulačce, která jim spočítá cenu hovorů z konkrétních destinací.
![]() | ![]() |
Hlavní funkce a vlastnosti:
- Přehledné zpracování
- Výpis provolaných minut, MB i SMS
- Vyúčtování
- Možnost zaplacení tarifu/kreditu
Verze
Doporučujeme
Podobné programy ke stažení
|
Moje Letáky (mobilní) |
Daily Diary – Journal with Lock (mobilní) |
Sleep Tracker (mobilní) |
|
Geek (mobilní) |
Infinity for Reddit (mobilní) |
Numbers (mobilní) |
Recenze
-

obnova hesla
Dobrý den,
marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?
S díky
Čekanová 608313531
Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (41) Odpovědět -

opakované potíže
K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641 Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět -

Zablokována Sim karta
Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět -

dobití kreditu
Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na bankovní účet číslo 19-3530710257/0100, jelikož nebudu tak vysokou částku schopen provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.
Petr Harašín
Pavlovova 588/12
Havířov-Město, 736 01
tel 608 614 654 Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -

obnovit heslo
Prosím o obnovu hesla na č.t. 773182206 Vaníčková ctirada 6.10.2019 Zobrazit odpovědi (4) Odpovědět -

pomoc při ztrátě mobilu
Dnes 25. 4. 2021 od 20.09 hod. se marně snažím dovolat na operátora. Manžel Jaroslav Kašný ztratil telefon č. 737 700 450 a potřebovali jsme nutně zablokování SIM karty. Telefon je již nedostupný, nedá se na něj dovolat od 17.30 hod. X krát jsme se pokoušeli o obnovu hesla podle automatu a vždy to skončilo oznámením, že obnova hesla se nezdařila. Snažila jsem se kontaktovat operátora, který neustále opakoval abych vyčkala, že operátoři mají plné ruce práce a po 80 minutách nekonečného vyčkávání se telefon vypnul. Nedočkala jsem se pomoci ani rady, jak postupovat. Jsme zahnáni do stresové situace, zda někdo neprovolává náš účet. U žádného operátora se mi nic podobného, v případě potřeby, nestalo. Rano pujdu na pobočku v Hodoníně. Jsem zvědavá, jak se bude celá situace vyvíjet dále.
Děkuji Eva Kašná 737 705 525 Eva Kašná 25.4.2021 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -

zablokovaná sim karta
večer jsem volala na linku,kde mi řekli ,automat ,že ji odblokují.Dělají si z lidí prdel..Volala jsem operátoři pracují do 17hod.Opět automat,že mi pošlou sms,nic neposlali.Hanba vodafonu za tyto služby. ivana 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět -

Zablokovaný
Nevím si rady sodblokovanim pin mám i puk děkuji, Tobiška 4.11.2024 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -

změna hesla
Dobrý den, na tel.čísle 774698837...mám pouze hlídací alarm...tudíž mi nepřišla SMS
o změně hesla....jak mám postupovat ?
Chci zkontrolovat vyúčtování...platil jsem 392,-Kč doplatek neboť jsem zapoměl platbu poslat včas, a teď už mi alarm nefunguje...můžete mi pomoct ?
Děkuji
Vladimír Čermák
(kontakt mobil: 602 225 851)
nebo mail: cermsk-vladimir@post.cz Vladimír Čermák 25.9.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -

odblokování puk
Dobrý den mam zablokovaný puk a neznám na něj heslo prosím o pomoc.....mé číslo je 773 630848......děkuji za kladné vyřízení.
Josef Hančur Hančurovi 9.12.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět

















Diskuse