stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 9637
  • Uživatelů: 6592

Můj Vodafone (mobilní)

85 %

Přehled volných minut, čerpaných dat apod.

Mobilní aplikace Můj Vodafone nabízí přehledný způsob kontroly provolaných minut, vyčerpaných MB mobilních dat a mnoha dalších položek. Jde o jakousi informační Samoobsluhu, kde se uživatel dozví vše, co potřebuje, ale možnost změny údajů apod. stále náleží plnohodnotné Samoobsluze.

Můj Vodafone uživateli zobrazí provolané minuty, propsané SMS, využitá data a mnoho dalšího. Historie vyúčtování pak sahá 6 měsíců zpět a uživatel si ji může do zařízení přímo uložit. Nechybí ani spojení se zákaznickým centrem nebo seznam nejčastějších dotazů a odpovědí. Uživatelé mohou sáhnout i po roamingové kalkulačce, která jim spočítá cenu hovorů z konkrétních destinací.

Můj Vodafone (mobilní)Logo

Hlavní funkce a vlastnosti:

  • Přehledné zpracování
  • Výpis provolaných minut, MB i SMS
  • Vyúčtování
  • Možnost zaplacení tarifu/kreditu

Verze

Doporučujeme

Značky

Podobné programy ke stažení

Proton Calendar: Daily Planner (mobilní)

Proton Calendar: Daily Planner (mobilní)

OfficeSuite 7 (mobilní)

OfficeSuite 7 (mobilní)

Touch the Notch (mobilní)

Touch the Notch (mobilní)

Horizon Samsung Galaxy Watch 4 (mobilní)

Horizon Samsung Galaxy Watch 4 (mobilní)

Numbers (mobilní)

Numbers (mobilní)

BitTorrent (mobilní)

BitTorrent (mobilní)

Diskuse

Jméno:
Email:
Opište znaky opačně  1 9 3 a 2 2  :
 
Vzkaz:

Recenze

 
 
 
Můj Vodafone (mobilní)

Můj Vodafone (mobilní)

Logo

Logo

Vánoční verze

Vánoční verze

Základní potvrzení

Základní potvrzení

Vyúčtování

Vyúčtování

 
  • Jana Čekanová

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?

    S díky

    Čekanová  608313531

     
    Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (41) Odpovědět
  • vladimir vybiral

    spatny signal

    Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.

                    Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.

                     Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.

                     

                                             Vladimír VYBÍRAL

                                                  Mladeč č 25

                                              78321 Chudobín

                                              tel.  776 696 583


                                           E- mail :  vlada.vybiral@seznam.cz
    vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Čekal

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.

    Můžete mi pomoci?


    S díky 

    Čekal  607605442

              kino@sedlcany.cz

     


     
    Čekal 29.11.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • ivana

    zablokovaná sim karta

    večer jsem volala na linku,kde mi řekli ,automat ,že ji odblokují.Dělají si z lidí prdel..Volala jsem operátoři pracují do 17hod.Opět automat,že mi pošlou sms,nic neposlali.Hanba vodafonu  za tyto služby. ivana 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět
  • Bronislava Šovčíková

    pomoc

    Dobrý den, 17.10.2020 jsem si dobila mobil na 500,- Kč . Nevolala jsem hodně  a včera mi nahlásil operátor že nemám kredit . Ještě se mi to nestalo a jsem si jistá že jsem tu 500,- Kč neprovolala. Můžete mi sdělit kam se poděly ty provolané peníze? Bronislava Šovčíková 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Hančurovi

    odblokování puk

      Dobrý den mam zablokovaný puk a neznám na něj heslo prosím o pomoc.....mé číslo je 773 630848......děkuji za kladné vyřízení.


                                                                                 Josef Hančur
    Hančurovi 9.12.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Petr Harašín

    dobití kreditu

    Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na  bankovní účet číslo 19-3530710257/0100,  jelikož nebudu tak vysokou částku schopen  provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.

    Petr Harašín

    Pavlovova 588/12

    Havířov-Město, 736 01

    tel 608 614 654
    Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Vaníčková ctirada

    obnovit heslo

    Prosím o obnovu hesla na č.t. 773182206 Vaníčková ctirada 6.10.2019 Zobrazit odpovědi (4) Odpovědět

Položit otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  5 0 2 e 4 e  :
 
Nadpis:
Text:

Stahnu.cz - Kontakt - Přidání aplikace - RSS - Redakce