stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 8463
  • Uživatelů: 6409

Můj Vodafone (mobilní)

85 %

Přehled volných minut, čerpaných dat apod.

Mobilní aplikace Můj Vodafone nabízí přehledný způsob kontroly provolaných minut, vyčerpaných MB mobilních dat a mnoha dalších položek. Jde o jakousi informační Samoobsluhu, kde se uživatel dozví vše, co potřebuje, ale možnost změny údajů apod. stále náleží plnohodnotné Samoobsluze.

Můj Vodafone uživateli zobrazí provolané minuty, propsané SMS, využitá data a mnoho dalšího. Historie vyúčtování pak sahá 6 měsíců zpět a uživatel si ji může do zařízení přímo uložit. Nechybí ani spojení se zákaznickým centrem nebo seznam nejčastějších dotazů a odpovědí. Uživatelé mohou sáhnout i po roamingové kalkulačce, která jim spočítá cenu hovorů z konkrétních destinací.

Můj Vodafone (mobilní)Logo

Hlavní funkce a vlastnosti:

  • Přehledné zpracování
  • Výpis provolaných minut, MB i SMS
  • Vyúčtování
  • Možnost zaplacení tarifu/kreditu

Verze

Doporučujeme

Značky

Podobné programy ke stažení

Moje Letáky (mobilní)

Moje Letáky (mobilní)

Lumosity Mobile (mobilní)

Lumosity Mobile (mobilní)

Canon Print Service (mobilní)

Canon Print Service (mobilní)

AlarmMon (mobilní)

AlarmMon (mobilní)

Kingsoft Office (mobilní)

Kingsoft Office (mobilní)

Mammut Safety (mobilní)

Mammut Safety (mobilní)

Diskuse

Jméno:
Email:
Opište znaky opačně  5 b 3 a f 7  :
 
Vzkaz:

Recenze

 
 
 
Můj Vodafone (mobilní)

Můj Vodafone (mobilní)

Logo

Logo

Vánoční verze

Vánoční verze

Základní potvrzení

Základní potvrzení

Vyúčtování

Vyúčtování

 
  • Bronislava Šovčíková

    pomoc

    Dobrý den, 17.10.2020 jsem si dobila mobil na 500,- Kč . Nevolala jsem hodně  a včera mi nahlásil operátor že nemám kredit . Ještě se mi to nestalo a jsem si jistá že jsem tu 500,- Kč neprovolala. Můžete mi sdělit kam se poděly ty provolané peníze? Bronislava Šovčíková 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Jana Čekanová

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?

    S díky

    Čekanová  608313531

     
    Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (38) Odpovědět
  • Petr Harašín

    dobití kreditu

    Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na  bankovní účet číslo 19-3530710257/0100,  jelikož nebudu tak vysokou částku schopen  provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.

    Petr Harašín

    Pavlovova 588/12

    Havířov-Město, 736 01

    tel 608 614 654
    Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • vladimir vybiral

    spatny signal

    Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.

                    Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.

                     Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.

                     

                                             Vladimír VYBÍRAL

                                                  Mladeč č 25

                                              78321 Chudobín

                                              tel.  776 696 583


                                           E- mail :  vlada.vybiral@seznam.cz
    vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Čekal

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.

    Můžete mi pomoci?


    S díky 

    Čekal  607605442

              kino@sedlcany.cz

     


     
    Čekal 29.11.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Milena Horáková

    dobití VODAFONE

    Dobrý den,

    snažila jsem se přes kupon dobít telefonní číslo 775318946, nevím zda se transekce zdařila?? děkuji za info.

    S pozdravem Horáková

     
    Milena Horáková 10.9.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • ivana

    zablokovaná sim karta

    večer jsem volala na linku,kde mi řekli ,automat ,že ji odblokují.Dělají si z lidí prdel..Volala jsem operátoři pracují do 17hod.Opět automat,že mi pošlou sms,nic neposlali.Hanba vodafonu  za tyto služby. ivana 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět

Položit otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  e 7 6 3 2 8  :
 
Nadpis:
Text: