Můj Vodafone (mobilní)
85 %
Přehled volných minut, čerpaných dat apod.
Mobilní aplikace Můj Vodafone nabízí přehledný způsob kontroly provolaných minut, vyčerpaných MB mobilních dat a mnoha dalších položek. Jde o jakousi informační Samoobsluhu, kde se uživatel dozví vše, co potřebuje, ale možnost změny údajů apod. stále náleží plnohodnotné Samoobsluze.
Můj Vodafone uživateli zobrazí provolané minuty, propsané SMS, využitá data a mnoho dalšího. Historie vyúčtování pak sahá 6 měsíců zpět a uživatel si ji může do zařízení přímo uložit. Nechybí ani spojení se zákaznickým centrem nebo seznam nejčastějších dotazů a odpovědí. Uživatelé mohou sáhnout i po roamingové kalkulačce, která jim spočítá cenu hovorů z konkrétních destinací.
Hlavní funkce a vlastnosti:
- Přehledné zpracování
- Výpis provolaných minut, MB i SMS
- Vyúčtování
- Možnost zaplacení tarifu/kreditu
Verze
Doporučujeme
Podobné programy ke stažení
Sweat (mobilní) |
Box (mobilní) |
Nike+ Running (mobilní) |
SERVIS 24 Mobilní banka (mobilní) |
Kitchen Timer Pro (mobilní) |
Mi Home (mobilní) |
Recenze
-
obnova hesla
Dobrý den,
marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?
S díky
Čekanová 608313531
Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (41) Odpovědět -
Obnova hesla
Dobrý den, mám stejný problém jako mnoho jiných lidí zde. Prošla jsem min. 4x proces nastavení nového hesla. Bohužel nic. Ráda bych tento problém co nejrychleji vyřešila. Nutně se potřebuji dostat k mému účtu.
Děkuji
č. 774600761
Malíková Hanka 8.9.2020 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -
obnova hesla
Dobrý den,
marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.
Můžete mi pomoci?
S díky
Čekal 607605442
kino@sedlcany.cz
Čekal 29.11.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
odblokování puk
Dobrý den mam zablokovaný puk a neznám na něj heslo prosím o pomoc.....mé číslo je 773 630848......děkuji za kladné vyřízení.
Josef Hančur Hančurovi 9.12.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -
dobití VODAFONE
Dobrý den,
snažila jsem se přes kupon dobít telefonní číslo 775318946, nevím zda se transekce zdařila?? děkuji za info.
S pozdravem Horáková
Milena Horáková 10.9.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
dobití kreditu
Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na bankovní účet číslo 19-3530710257/0100, jelikož nebudu tak vysokou částku schopen provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.
Petr Harašín
Pavlovova 588/12
Havířov-Město, 736 01
tel 608 614 654 Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
Zablokována Sim karta
Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět -
podivné účtování i kontakty
Posledních asi 4-6 týdnů mi najednou chodí od vás opakovaně i několikrát denně SMS, že mám večerpáno 5,10 atd GB navíc. Odesilatel ale "nepodporuje odpovědi". Pod tím je věta: "klepnutím otevřete náhled". Klepnu, a: "Náhled není k dispozici". Chci-li se spojit s vámi vyžadujete heslo. To si bohužel nepamatuju. Když klepnu na obnovu hesla, musím několikrát zadat číslo a opsat těch 5 písmen, než to stroj uzná za vhodné. Pak mi nabídne nějaké číslo, které si má ggogle zapamatovat, abych ho nemusel vždy vyťukávat znova. Okopíruju tedy ono číslo a přenesu do chvlívečku, který to vyžaduje. Oznámí mi io, že je příliš dlouhé a vše znova- Po dobré půlhodině mordování jsem zase tam, kde jsem byl na začátku - heslo nemám, nic nevím. Když jsem byl ve vaší oficíně, řekli mi, že k těm platbám mi nemůžou nic říct, že tam nevidí. REKLAMUJI všechny tyto skutečnosti, ale zejména TY NEPRŮHLEDNÉ A "NEZJISTITELNÉ" P LATBY, ANIŽ BY SE U MNE NĚCO MĚNILO . V rámci svého nastaveného tariu platím průběžně cca 1400 Kč měsíčně, teď jste mi strhli 2011 korun. Žádám vysvětlení.
MUDr. Jiří Kutina.775271743, jiri.kutina@centrum.cz MUDr. Jiří Kutina 30.1.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět -
spatny signal
Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.
Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.
Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.
Vladimír VYBÍRAL
Mladeč č 25
78321 Chudobín
tel. 776 696 583
E- mail : vlada.vybiral@seznam.cz vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět -
obnovit heslo
Prosím o obnovu hesla na č.t. 773182206 Vaníčková ctirada 6.10.2019 Zobrazit odpovědi (4) Odpovědět
Diskuse