stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 10095
  • Uživatelů: 6612

Můj Vodafone (mobilní)

85 %

Přehled volných minut, čerpaných dat apod.

Mobilní aplikace Můj Vodafone nabízí přehledný způsob kontroly provolaných minut, vyčerpaných MB mobilních dat a mnoha dalších položek. Jde o jakousi informační Samoobsluhu, kde se uživatel dozví vše, co potřebuje, ale možnost změny údajů apod. stále náleží plnohodnotné Samoobsluze.

Můj Vodafone uživateli zobrazí provolané minuty, propsané SMS, využitá data a mnoho dalšího. Historie vyúčtování pak sahá 6 měsíců zpět a uživatel si ji může do zařízení přímo uložit. Nechybí ani spojení se zákaznickým centrem nebo seznam nejčastějších dotazů a odpovědí. Uživatelé mohou sáhnout i po roamingové kalkulačce, která jim spočítá cenu hovorů z konkrétních destinací.

Můj Vodafone (mobilní)Logo

Hlavní funkce a vlastnosti:

  • Přehledné zpracování
  • Výpis provolaných minut, MB i SMS
  • Vyúčtování
  • Možnost zaplacení tarifu/kreditu

Verze

Doporučujeme

Značky

Podobné programy ke stažení

MyCalendar (mobilní)

MyCalendar (mobilní)

Feedly RSS (mobilní)

Feedly RSS (mobilní)

CG Transit (mobilní)

CG Transit (mobilní)

Calorie Counter – MyFitnessPal (mobilní)

Calorie Counter – MyFitnessPal (mobilní)

Dank Soundboard (mobilní)

Dank Soundboard (mobilní)

Clean As Duck (mobilní)

Clean As Duck (mobilní)

Diskuse

Jméno:
Email:
Opište znaky opačně  5 4 6 e d 4  :
 
Vzkaz:

Recenze

 
 
 
Můj Vodafone (mobilní)

Můj Vodafone (mobilní)

Logo

Logo

Vánoční verze

Vánoční verze

Základní potvrzení

Základní potvrzení

Vyúčtování

Vyúčtování

 
  • Jana Čekanová

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?

    S díky

    Čekanová  608313531

     
    Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (41) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědět
  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • Čekal

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.

    Můžete mi pomoci?


    S díky 

    Čekal  607605442

              kino@sedlcany.cz

     


     
    Čekal 29.11.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • MUDr. Jiří Kutina

    podivné účtování i kontakty

    Posledních asi 4-6 týdnů mi najednou chodí od vás opakovaně i několikrát denně SMS, že mám večerpáno 5,10 atd GB navíc. Odesilatel ale "nepodporuje odpovědi". Pod tím je věta: "klepnutím otevřete náhled". Klepnu, a: "Náhled není k dispozici". Chci-li se spojit s vámi vyžadujete heslo. To si bohužel nepamatuju. Když klepnu na obnovu hesla, musím několikrát zadat číslo a opsat těch  5 písmen,  než to stroj uzná za vhodné. Pak mi nabídne nějaké číslo, které si má ggogle zapamatovat, abych ho nemusel vždy vyťukávat znova. Okopíruju tedy ono číslo a přenesu do chvlívečku, který to vyžaduje. Oznámí mi io, že je příliš dlouhé a vše znova- Po dobré půlhodině mordování jsem zase tam, kde jsem byl na začátku - heslo nemám, nic nevím. Když jsem byl ve vaší oficíně, řekli mi, že k těm platbám mi nemůžou nic říct, že tam nevidí. REKLAMUJI  všechny tyto skutečnosti, ale zejména TY NEPRŮHLEDNÉ A "NEZJISTITELNÉ" P LATBY, ANIŽ BY SE U MNE NĚCO MĚNILO . V rámci svého nastaveného tariu platím průběžně cca 1400 Kč měsíčně, teď jste mi strhli  2011 korun. Žádám vysvětlení.

    MUDr. Jiří Kutina.775271743, jiri.kutina@centrum.cz
    MUDr. Jiří Kutina 30.1.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Hančurovi

    odblokování puk

      Dobrý den mam zablokovaný puk a neznám na něj heslo prosím o pomoc.....mé číslo je 773 630848......děkuji za kladné vyřízení.


                                                                                 Josef Hančur
    Hančurovi 9.12.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Petr Harašín

    dobití kreditu

    Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na  bankovní účet číslo 19-3530710257/0100,  jelikož nebudu tak vysokou částku schopen  provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.

    Petr Harašín

    Pavlovova 588/12

    Havířov-Město, 736 01

    tel 608 614 654
    Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Vaníčková ctirada

    obnovit heslo

    Prosím o obnovu hesla na č.t. 773182206 Vaníčková ctirada 6.10.2019 Zobrazit odpovědi (4) Odpovědět
  • Vladimír Čermák

    změna hesla

    Dobrý den, na tel.čísle 774698837...mám pouze hlídací  alarm...tudíž mi nepřišla SMS

    o změně hesla....jak mám postupovat ?

    Chci zkontrolovat vyúčtování...platil jsem 392,-Kč doplatek neboť jsem zapoměl platbu poslat včas, a teď už mi alarm nefunguje...můžete mi pomoct ?

    Děkuji

    Vladimír Čermák

    (kontakt mobil: 602 225 851)

    nebo mail: cermsk-vladimir@post.cz
    Vladimír Čermák 25.9.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět

Položit otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  0 1 e 6 e c  :
 
Nadpis:
Text:

Stahnu.cz - Kontakt - Přidání aplikace - RSS - Redakce