stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 8070
  • Uživatelů: 6160

Poradna - Můj Vodafone (mobilní)

  • Jana Čekanová

    obnova hesla

    Dobrý den,

    marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?

    S díky

    Čekanová  608313531

     
    Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (22) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět
  • Petr Harašín

    dobití kreditu

    Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na  bankovní účet číslo 19-3530710257/0100,  jelikož nebudu tak vysokou částku schopen  provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.

    Petr Harašín

    Pavlovova 588/12

    Havířov-Město, 736 01

    tel 608 614 654
    Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • vladimir vybiral

    spatny signal

    Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.

                    Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.

                     Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.

                     

                                             Vladimír VYBÍRAL

                                                  Mladeč č 25

                                              78321 Chudobín

                                              tel.  776 696 583


                                           E- mail :  vlada.vybiral@seznam.cz
    vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
  • Eva Hachova

    Potize s prihlasenim na muj vodafon

    Dobry den nekolikrat jsem se snazila prihlasit do aplikace muj vodafon a nedari se mi to muzete mi v tom pomoci dekuji Eva Hachova 8.3.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • Zdeněk

    Zablokována Sim karta

    Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • MUDr. Jiří Kutina

    podivné účtování i kontakty

    Posledních asi 4-6 týdnů mi najednou chodí od vás opakovaně i několikrát denně SMS, že mám večerpáno 5,10 atd GB navíc. Odesilatel ale "nepodporuje odpovědi". Pod tím je věta: "klepnutím otevřete náhled". Klepnu, a: "Náhled není k dispozici". Chci-li se spojit s vámi vyžadujete heslo. To si bohužel nepamatuju. Když klepnu na obnovu hesla, musím několikrát zadat číslo a opsat těch  5 písmen,  než to stroj uzná za vhodné. Pak mi nabídne nějaké číslo, které si má ggogle zapamatovat, abych ho nemusel vždy vyťukávat znova. Okopíruju tedy ono číslo a přenesu do chvlívečku, který to vyžaduje. Oznámí mi io, že je příliš dlouhé a vše znova- Po dobré půlhodině mordování jsem zase tam, kde jsem byl na začátku - heslo nemám, nic nevím. Když jsem byl ve vaší oficíně, řekli mi, že k těm platbám mi nemůžou nic říct, že tam nevidí. REKLAMUJI  všechny tyto skutečnosti, ale zejména TY NEPRŮHLEDNÉ A "NEZJISTITELNÉ" P LATBY, ANIŽ BY SE U MNE NĚCO MĚNILO . V rámci svého nastaveného tariu platím průběžně cca 1400 Kč měsíčně, teď jste mi strhli  2011 korun. Žádám vysvětlení.

    MUDr. Jiří Kutina.775271743, jiri.kutina@centrum.cz
    MUDr. Jiří Kutina 30.1.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
  • lederbuch václav

    reklamace

    dnes jsem ctěl volat ke spojení nedošlo pouze vyzvánělo ukončil jsem volání přesto že jsem se nedovolal sebralo mi to peníze lederbuch václav 2.8.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět

Položit otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  e a b a c c  :
 
Nadpis:
Text:
Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)