Dobrý den, mám dotaz ohledně aplikace Lidl plus. Aplikaci jsem si stáhla do telefonu a po nějaké době jsem ji omylem smazala. Dalo by se to někde dohledat? Nebo jak se bude systém chovat, když si budu aplikaci znovu stahovat a zadávat stejné informace e-mail, telefonní číslo, heslo aj.? Bude mně to hlásit, že takové údaje už jsou v systému uložené a nemohu je použít? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prihlášení je úplně stejné, jako když jste to dělala prvýkrát. Stačí aplikaci stáhnout, zadat vašej údaje a jste ve svém účtu.Santo(administrátor)21.1.2021
V červenci mi aplikace Lidl plus na mobilu Gigaset GS160 normálně fungovala. Minulý týden jsem v prodejně v Bohumíně zjistil, že QR kód již nemám. Syn se mi pokoušel znovu jej nahrát žel bez výsledku. Mobil má android 6 a je 2 1/2 roků starý. Jako důchodce si mám koupit nový mobil ? A co důchodci co nemají chytré mobily ?Egon Knoth24.8.2021
Dobrý den, nový mobil si pravděpodobně nemusíte kupovat :) Problém bude spíše technického charakteru s aplikací, takže doporučuji obrátit se přímo na vývojáře aplikace Lidl Plus.Santo(administrátor)9.10.2021
Jsem důchodce a mám starý tlačítkový mobil bez chytré aplikace.Chci si zřídit věrnostní kartu pro slevy při nákupech.Jak mohu získat potřebný QR kód?Evžen Seibt27.5.2023
Dotaz
Dobrý den, mám dotaz ohledně aplikace Lidl plus. Aplikaci jsem si stáhla do telefonu a po nějaké době jsem ji omylem smazala. Dalo by se to někde dohledat? Nebo jak se bude systém chovat, když si budu aplikaci znovu stahovat a zadávat stejné informace e-mail, telefonní číslo, heslo aj.? Bude mně to hlásit, že takové údaje už jsou v systému uložené a nemohu je použít? Děkuji za odpověď.Marie Marie Hlouchová 19.1.2021 Odpovědí: 4 Odpovědět
Odpovědi: