stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 10022
  • Uživatelů: 6611

Poradna - Můj Vodafone (mobilní)

  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědět

Položit otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  c 5 0 f 7 f  :
 
Nadpis:
Text:

Stahnu.cz - Kontakt - Přidání aplikace - RSS - Redakce