stahnu.cz

  • Aplikací ke stažení zdarma 7968
  • Uživatelů: 6129
  • Jarmila Solarová

    opakované potíže

    K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují  tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641  Jarmila Solarová 4.12.2018 Odpovědí: 2 Odpovědět

Odpovědi:

  • Jan Hála Z 12. na 13. 3. mi zmizelo z mobiu asi 150,- Kč na stav 38,29 Kč. Jak je to možné a kdo mi to vyrovná na původnícnh cca 190,- Kč? Jan Hála 14.3.2019
  • sulcova chtela bych puk na číslo

     
    sulcova 8.4.2019

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  4 4 4 5 5 9  :
 
Text:
Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)