marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?
Dobrý den, mám stejný problém jako mnoho jiných lidí zde. Prošla jsem min. 4x proces nastavení nového hesla. Bohužel nic. Ráda bych tento problém co nejrychleji vyřešila. Nutně se potřebuji dostat k mému účtu.
marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.
Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na bankovní účet číslo 19-3530710257/0100, jelikož nebudu tak vysokou částku schopen provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.
Posledních asi 4-6 týdnů mi najednou chodí od vás opakovaně i několikrát denně SMS, že mám večerpáno 5,10 atd GB navíc. Odesilatel ale "nepodporuje odpovědi". Pod tím je věta: "klepnutím otevřete náhled". Klepnu, a: "Náhled není k dispozici". Chci-li se spojit s vámi vyžadujete heslo. To si bohužel nepamatuju. Když klepnu na obnovu hesla, musím několikrát zadat číslo a opsat těch 5 písmen, než to stroj uzná za vhodné. Pak mi nabídne nějaké číslo, které si má ggogle zapamatovat, abych ho nemusel vždy vyťukávat znova. Okopíruju tedy ono číslo a přenesu do chvlívečku, který to vyžaduje. Oznámí mi io, že je příliš dlouhé a vše znova- Po dobré půlhodině mordování jsem zase tam, kde jsem byl na začátku - heslo nemám, nic nevím. Když jsem byl ve vaší oficíně, řekli mi, že k těm platbám mi nemůžou nic říct, že tam nevidí. REKLAMUJI všechny tyto skutečnosti, ale zejména TY NEPRŮHLEDNÉ A "NEZJISTITELNÉ" P LATBY, ANIŽ BY SE U MNE NĚCO MĚNILO . V rámci svého nastaveného tariu platím průběžně cca 1400 Kč měsíčně, teď jste mi strhli 2011 korun. Žádám vysvětlení.
Dobry den nekolikrat jsem se snazila prihlasit do aplikace muj vodafon a nedari se mi to muzete mi v tom pomoci dekujiEva Hachova8.3.2019Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
večer jsem volala na linku,kde mi řekli ,automat ,že ji odblokují.Dělají si z lidí prdel..Volala jsem operátoři pracují do 17hod.Opět automat,že mi pošlou sms,nic neposlali.Hanba vodafonu za tyto služby.ivana22.10.2020Zobrazit odpovědi (3)Odpovědět
dnes jsem ctěl volat ke spojení nedošlo pouze vyzvánělo ukončil jsem volání přesto že jsem se nedovolal sebralo mi to penízelederbuch václav2.8.2019Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641 Jarmila Solarová4.12.2018Zobrazit odpovědi (2)Odpovědět
Dobrý den, neexistuje ,dostat se nějakým způsobem na operátora !!Obnova hesla ? zadáno a žádné info jak dál nejsou. Celý den trávím s pomocí zajištění problému, operátorka slíbila, že problém předá technikům a zavolá zpět !! Už téměř 2 hodiny se nic neděje. Pro mne zdrcující, nemůžu se dostat k internet,bank.,protože mi nepřijde SMS s kodem. Heslo pro vás mi bylo přiděleno 6ti místné, najednou nefunguje !!! a v obnovení hesla nic nevidím, tak se mi ozvěte na 724083969. Stále zkouším linku 77 a ať zvolím cokoliv, nedostanu se k operátorovi. tak prosím udělejte službu pro mne ZAVOLEJTE mi ,je to urgentníElla Čapková7.2.2023Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
Dnes 25. 4. 2021 od 20.09 hod. se marně snažím dovolat na operátora. Manžel Jaroslav Kašný ztratil telefon č. 737 700 450 a potřebovali jsme nutně zablokování SIM karty. Telefon je již nedostupný, nedá se na něj dovolat od 17.30 hod. X krát jsme se pokoušeli o obnovu hesla podle automatu a vždy to skončilo oznámením, že obnova hesla se nezdařila. Snažila jsem se kontaktovat operátora, který neustále opakoval abych vyčkala, že operátoři mají plné ruce práce a po 80 minutách nekonečného vyčkávání se telefon vypnul. Nedočkala jsem se pomoci ani rady, jak postupovat. Jsme zahnáni do stresové situace, zda někdo neprovolává náš účet. U žádného operátora se mi nic podobného, v případě potřeby, nestalo. Rano pujdu na pobočku v Hodoníně. Jsem zvědavá, jak se bude celá situace vyvíjet dále.
Dobrý den, 17.10.2020 jsem si dobila mobil na 500,- Kč . Nevolala jsem hodně a včera mi nahlásil operátor že nemám kredit . Ještě se mi to nestalo a jsem si jistá že jsem tu 500,- Kč neprovolala. Můžete mi sdělit kam se poděly ty provolané peníze?Bronislava Šovčíková22.10.2020Zobrazit odpovědi (1)Odpovědět
Nejdou nám mobily a na operátora není možné se dovolat,přeša jsem s manželem k Vám,protože jsem si myslela,že to bude s Vámi lepší komunikace ale prozatím to nevychází.Nemůžu se dovolat na operátora.Bez mobilních telefonů jsme jako bez pomoci.Prosím pokud možno o rychlou nápravu.DěkujiJitka28.5.2020Zobrazit odpovědi (0)Odpovědět
obnova hesla
Dobrý den,marně se snažím v samoobsluze obnovit heslo...již 4 x jsem prošla celý proces, abych se vždy dozvěděla, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tak pracovat v samoobsluze, ani mluvit s operátorem. Můžete mi pomoct ?
S díky
Čekanová 608313531
Jana Čekanová 3.7.2018 Zobrazit odpovědi (41) Odpovědět
Obnova hesla
Dobrý den, mám stejný problém jako mnoho jiných lidí zde. Prošla jsem min. 4x proces nastavení nového hesla. Bohužel nic. Ráda bych tento problém co nejrychleji vyřešila. Nutně se potřebuji dostat k mému účtu.Děkuji
č. 774600761
Malíková Hanka 8.9.2020 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
obnova hesla
Dobrý den,marně se snažím o obnovu hesla... již 2x jsem prošel celý proces abych se vždy dozvěděl, že obnova hesla se nezdařila. Nemohu tudíž mluvit ani s operátorem.
Můžete mi pomoci?
S díky
Čekal 607605442
kino@sedlcany.cz
Čekal 29.11.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
odblokování puk
Dobrý den mam zablokovaný puk a neznám na něj heslo prosím o pomoc.....mé číslo je 773 630848......děkuji za kladné vyřízení.Josef Hančur Hančurovi 9.12.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
dobití VODAFONE
Dobrý den,snažila jsem se přes kupon dobít telefonní číslo 775318946, nevím zda se transekce zdařila?? děkuji za info.
S pozdravem Horáková
Milena Horáková 10.9.2019 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
dobití kreditu
Přeji dobrý den. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem. Obracím se na Vás s níže uvedenou pro mě hodně nepříjemnou situací. Dnes jsem přes internetové bankovnictví omylem zadal vyšší částku, než jsem chtěl. Místo 200,- Kč byla zadána částka 2000,- Kč. Rozdí ve výši 1 800,- Kč bych prosil vrátit na bankovní účet číslo 19-3530710257/0100, jelikož nebudu tak vysokou částku schopen provolat ani v dalších následujích obdobích. Za Vaši vstřícnost Vám předem děkuji.Petr Harašín
Pavlovova 588/12
Havířov-Město, 736 01
tel 608 614 654 Petr Harašín 10.8.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
Zablokována Sim karta
Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (2) Odpovědětpodivné účtování i kontakty
Posledních asi 4-6 týdnů mi najednou chodí od vás opakovaně i několikrát denně SMS, že mám večerpáno 5,10 atd GB navíc. Odesilatel ale "nepodporuje odpovědi". Pod tím je věta: "klepnutím otevřete náhled". Klepnu, a: "Náhled není k dispozici". Chci-li se spojit s vámi vyžadujete heslo. To si bohužel nepamatuju. Když klepnu na obnovu hesla, musím několikrát zadat číslo a opsat těch 5 písmen, než to stroj uzná za vhodné. Pak mi nabídne nějaké číslo, které si má ggogle zapamatovat, abych ho nemusel vždy vyťukávat znova. Okopíruju tedy ono číslo a přenesu do chvlívečku, který to vyžaduje. Oznámí mi io, že je příliš dlouhé a vše znova- Po dobré půlhodině mordování jsem zase tam, kde jsem byl na začátku - heslo nemám, nic nevím. Když jsem byl ve vaší oficíně, řekli mi, že k těm platbám mi nemůžou nic říct, že tam nevidí. REKLAMUJI všechny tyto skutečnosti, ale zejména TY NEPRŮHLEDNÉ A "NEZJISTITELNÉ" P LATBY, ANIŽ BY SE U MNE NĚCO MĚNILO . V rámci svého nastaveného tariu platím průběžně cca 1400 Kč měsíčně, teď jste mi strhli 2011 korun. Žádám vysvětlení.MUDr. Jiří Kutina.775271743, jiri.kutina@centrum.cz MUDr. Jiří Kutina 30.1.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
spatny signal
Dobrý den, poslední 2 týdny nemám v mém bydlišti v obci Mladeč žádný signál.Pokud jsem v jiném městě tak mám signál dobrý.
Když se to nezlepší, tak s vaší společností ukončím smlouvu.
Vladimír VYBÍRAL
Mladeč č 25
78321 Chudobín
tel. 776 696 583
E- mail : vlada.vybiral@seznam.cz vladimir vybiral 1.12.2018 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědět
obnovit heslo
Prosím o obnovu hesla na č.t. 773182206 Vaníčková ctirada 6.10.2019 Zobrazit odpovědi (4) OdpovědětPotize s prihlasenim na muj vodafon
Dobry den nekolikrat jsem se snazila prihlasit do aplikace muj vodafon a nedari se mi to muzete mi v tom pomoci dekuji Eva Hachova 8.3.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědětzablokovaná sim karta
večer jsem volala na linku,kde mi řekli ,automat ,že ji odblokují.Dělají si z lidí prdel..Volala jsem operátoři pracují do 17hod.Opět automat,že mi pošlou sms,nic neposlali.Hanba vodafonu za tyto služby. ivana 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědětreklamace
dnes jsem ctěl volat ke spojení nedošlo pouze vyzvánělo ukončil jsem volání přesto že jsem se nedovolal sebralo mi to peníze lederbuch václav 2.8.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědětopakované potíže
K Vodafonu jsem přešla od T-mobilu 22.9.2018. U T-mobilu jsem neměla žádné potíže. U vás mám potíže od samého počátku. Asi 12 let mám Nokii1650. Zpočátku jsem potíže připisovala stáří přístroje a obrátila jsem se na vaší službu. Po několika telefonátech byla závada odstraněna. Nyní jsem zapomněla heslo. Vyzkoušela jsem všechny vámi popsané postupy k jeho obnovení, případně zadání nového. Marně. Vždy jsem dostala odpověď, že z nejakého důvodu mi nemohou pomoci. Chtěla jsem se zeptat SMSkou, ale po stisknutí písmene P se mi na monitoru objeví "skobou" podtržené S. Stejně je to s jinými písmeny nebo se zobrazují tučné číslice. Nemyslím, že bych textu nerozuměla. Do žádné z vašich prodejen si dojít nemohu, protože jsem po operaci zlomené nohy a i po bytě chodím o berlích a hlavně proto potřebuji funkční mobil. Pomůžete mi? Jarmila Solárová, 420 604 822 641 Jarmila Solarová 4.12.2018 Zobrazit odpovědi (2) OdpovědětZablokována Sim karta
Jak odblokovat Sim kartu Vodafone, když neznám pin Zdeněk 21.6.2019 Zobrazit odpovědi (3) Odpovědětpotíže
Dobrý den, neexistuje ,dostat se nějakým způsobem na operátora !!Obnova hesla ? zadáno a žádné info jak dál nejsou. Celý den trávím s pomocí zajištění problému, operátorka slíbila, že problém předá technikům a zavolá zpět !! Už téměř 2 hodiny se nic neděje. Pro mne zdrcující, nemůžu se dostat k internet,bank.,protože mi nepřijde SMS s kodem. Heslo pro vás mi bylo přiděleno 6ti místné, najednou nefunguje !!! a v obnovení hesla nic nevidím, tak se mi ozvěte na 724083969. Stále zkouším linku 77 a ať zvolím cokoliv, nedostanu se k operátorovi. tak prosím udělejte službu pro mne ZAVOLEJTE mi ,je to urgentní Ella Čapková 7.2.2023 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědětpomoc při ztrátě mobilu
Dnes 25. 4. 2021 od 20.09 hod. se marně snažím dovolat na operátora. Manžel Jaroslav Kašný ztratil telefon č. 737 700 450 a potřebovali jsme nutně zablokování SIM karty. Telefon je již nedostupný, nedá se na něj dovolat od 17.30 hod. X krát jsme se pokoušeli o obnovu hesla podle automatu a vždy to skončilo oznámením, že obnova hesla se nezdařila. Snažila jsem se kontaktovat operátora, který neustále opakoval abych vyčkala, že operátoři mají plné ruce práce a po 80 minutách nekonečného vyčkávání se telefon vypnul. Nedočkala jsem se pomoci ani rady, jak postupovat. Jsme zahnáni do stresové situace, zda někdo neprovolává náš účet. U žádného operátora se mi nic podobného, v případě potřeby, nestalo. Rano pujdu na pobočku v Hodoníně. Jsem zvědavá, jak se bude celá situace vyvíjet dále.Děkuji Eva Kašná 737 705 525 Eva Kašná 25.4.2021 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
pomoc
Dobrý den, 17.10.2020 jsem si dobila mobil na 500,- Kč . Nevolala jsem hodně a včera mi nahlásil operátor že nemám kredit . Ještě se mi to nestalo a jsem si jistá že jsem tu 500,- Kč neprovolala. Můžete mi sdělit kam se poděly ty provolané peníze? Bronislava Šovčíková 22.10.2020 Zobrazit odpovědi (1) Odpovědětzměna hesla
Dobrý den, na tel.čísle 774698837...mám pouze hlídací alarm...tudíž mi nepřišla SMSo změně hesla....jak mám postupovat ?
Chci zkontrolovat vyúčtování...platil jsem 392,-Kč doplatek neboť jsem zapoměl platbu poslat včas, a teď už mi alarm nefunguje...můžete mi pomoct ?
Děkuji
Vladimír Čermák
(kontakt mobil: 602 225 851)
nebo mail: cermsk-vladimir@post.cz Vladimír Čermák 25.9.2019 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět
mobily
Nejdou nám mobily a na operátora není možné se dovolat,přeša jsem s manželem k Vám,protože jsem si myslela,že to bude s Vámi lepší komunikace ale prozatím to nevychází.Nemůžu se dovolat na operátora.Bez mobilních telefonů jsme jako bez pomoci.Prosím pokud možno o rychlou nápravu.Děkuji Jitka 28.5.2020 Zobrazit odpovědi (0) Odpovědět