Dobrý den,marně se snažím o obnovu hesla,operátorovi se nemůžu dovolat,co mám dělat DĚKUJIHana Szalaiova28.8.2019
můj telefon 725 488 995Hana Szalaiova28.8.2019
Dobrý den, volal jsem na 77 s hvězdičkou, i když jsem čekal 28 minut, přišla mě SMS, že mě posílají nový kód na obnovení hesla /toto jsem vůbec nepotřeboval. Jelikož jsem se nemohl s operátorem spojit, zažádal jsem na 800777723 o sdělení nového hesla. Přišla mi další SMS, že pokus nezdařil. Dne 6.6.2019 jsem dostal zprávu, že mám nastavenou službu, kterou jsem si vybral a to 6.6.2021. Další překvapení přišlo 3.9.2019
že mi končí tarif během 14 dnů. Služby u Vodafone jsou horší a horší. Nemám heslo a s telefonem na uchu se s operátorem nespojím. Jsem zklamaný vašimi službami. Rudolf Suchanek6.9.2019
Nemohu se k vám dovolat, potřebovala bych číslo na operátora.DěkujiPelíšková Jindř.18.10.2019
Ztratil jsem heslo k aplikaci Můj vodafone.Prosím pomocte mi s tímto problémem.Vladimír Junek20.11.2019
neumím napsat ty čáry pod jednotliva písmena B I U SJan Kopač5.12.2019
Kam mám napsat pro obdnovu hesla 12 -ti místné číslo Schází kolonka, kde to napsat, je k dispozici jen aimel a kolonka heslo??? Zašlšte sms na číslo t. Bohumil Sedlačík1.1.2020
Zablokobal se mi telefon...pri otevirani jsem zadala spatne heslo..prosim o pomocKarinkosmelova@seznam.cz21.3.2020
Dobrý den, o jakou ochranu se jedná? Zablokovala ste si SIm kartu nebo dotykovú obrazovku?Santo(administrátor)21.3.2020
obnova-hesla nevím kde mám se obratitDavid kortus6.6.2020
Dobrý den, musíte se obrátit přímo na Vodafone - my nabízíme programy, aplikace a hry zdarma ke stažení. V případě větších problémů doporučuji navštívit přímo jejich pobočku, kde vám určitě rádi pomohou. Santo (administrátor)
dobry den .marne se snažím spojit.pry se hesla menila na6 mistna,to ja ale nevim.dali mi 5 krat kod vse probehlo a prdBohumila Daňková11.8.2020
Dobrý den,můj vnuk si zablokoval telefon,jak mám pokračovatZdeňka Chvátalová31.8.2020
Dobrý den,
už přes hodinu zde bojuji abych se dostal k heslu.Přes tel.800777723 to na mně chce zadání bezpečnostního kódu,když zadám, tak mi to hlásí, že je špatný. A v podstatě ve službách chci pouze,aby mi to zrušilo v hlasové schránce hlášení o tom,že volám do sítě jiného uživatele.Petr Buryška2.10.2020
dobry den mam na vas prozbu, nevim jestli jste dostali vyuctovani za rijen. dekuji Hana Bohacova.Hana Bohacova12.10.2020
nejde zadat ad. heslo přesto,že ho znamHana Šrámková25.11.2020
prosím o zaslání nového hesla -zapomšla jsem,jinak se nemohu spojit s operátorem,mužete mi poradit na které číslo mám volat,včera jsem poslalaeimel protože jsem stratil telefon apotřebuji zablokovat kartu nzní používám telefon 737728388 na který mi mužete zaslat sms raději bych byla radši kdyby jste mi zavollali děkuji yemanováZemanová BlaženaProsím o1.2.2021
Prosím o odblokování hesla a sim karty, je to duležité nevím co mám dělat poradte mi děkuji vám mnohokrát Gardon Stanislav Gardon Stanislav2.10.2023
Odpovědi:
že mi končí tarif během 14 dnů. Služby u Vodafone jsou horší a horší. Nemám heslo a s telefonem na uchu se s operátorem nespojím. Jsem zklamaný vašimi službami. Rudolf Suchanek 6.9.2019
Zdroj: https://stahnu.cz/poradna/muj-vodafone-mobilni/4941-obnova-hesla David kortus 6.6.2020
už přes hodinu zde bojuji abych se dostal k heslu.Přes tel.800777723 to na mně chce zadání bezpečnostního kódu,když zadám, tak mi to hlásí, že je špatný. A v podstatě ve službách chci pouze,aby mi to zrušilo v hlasové schránce hlášení o tom,že volám do sítě jiného uživatele. Petr Buryška 2.10.2020