TOP aplikace a nástroje pro lepší organizaci času i práce
Komerční sdelení | Publikováno: 29.1.2020 | Zobrazeno: 10118x
Umění organizace práce i času nespočívá v tom udržet tyto informace v hlavě. Na to zkrátka nemáme kapacitu, a proto jsou tu pomocníci, kteří nám zjednoduší den, pamatují si všechno, co jim zadáme a zvládnou organizaci úkolů nejen vám, ale třeba i celému vašemu týmu.
Většina z takových aplikací a nástrojů je dostupná nejen na stolní počítač či notebook, ale také pro telefony s Androidem či iOS. Snadno tak kdykoliv zjistíte, co vás v daný den, týden či měsíc čeká nebo v jaké fázi daný úkol nebo projekt je.
Trello
Velmi oblíbený nástroj, který umožní vám nebo celému týmu vytvářet nástěnky, seznamy a karty, organizovat práci a stanovit priority. Výhodou je také integrace doplňků. Trello zvládne spolupracovat s Evernote, Dropboxem či Google Diskem.
Poměrně novinkou je automatizace některých procesů za pomoci chytré robotizace. Tzv. Butler zvládne díky mechanismům podmíněnými pravidly, příkazům kalendáře a příkazům termínů zajisti některé z automatických procesů vedení úkolu. Samozřejmostí je vkládání dalších příloh, sdílení a spolupráce s různými týmy.
Asana
Také Asana je stejně jako Trello zaměřená na organizaci a průběžnou kontrolu práce v týmu, mez týmy nebo jednotlivými jedinci. Můžete libovolně určovat termíny, dostávat informace o nesplněných úkolech nebo jejich změnách. Asana také zahrnuje nástroje pro podávání zpráv, kalendář a zvládne samozřejmě i práci s přílohami. Ve velkých formách je oblíbená hlavně kvůli možnosti přidávání správců a správy členů, reporting a správci hesel a zabezpečení.
Evernote
Známý organizér a plánovač, který se stal oblíbený zejména díky dostupnosti na mobilní operační systémy. Lze v něm spravovat a archivovat poznámky formátovaného textu, výstřižku, souboru, obrázku, fotografie apod. Všechny poznámky mohou být anotovány, komentovány nebo jednoduše spravovány a exportovány v reálném čase. Pro usnadnění hledání je můžete třídit, značkovat nebo opatřit štítky. Největší výhodou je jeho plná synchronizace napříč všemi dostupnými systémy.
OneNote
Oblíbený digitální poznámkový blok od Microsoftu, který patří k Microsoft Office si drží svou oblíbenost především mezi uživateli OS Windows díky perfektní spolupráci se všemi službami Microsoftu.
Poznámky a úkoly si můžete uspořádat v jednotlivých blocích, oddílech a stránkách. Díky snadné navigaci tak vše rychle najdete a můžete dále upravovat, ať už se jedná o textovou poznámku, obrázek, nákres, výstřižek apod. Všechny své postřehy a nápady se dají sdílet a spolupracovat na nich s dalšími lidmi.
Diskuse