Overwatch – Rok kohouta (update)
Autor: Jan Juránek | Publikováno: 30.1.2017 | Zobrazeno: 3316x
Čínský nový rok představuje největší svátek této miliardové země. Letos připadá na sobotu 28. ledna a oslavy potrvají celých patnáct dní. Blizzard se již s předstihem na tuto událost připravuje a vydává speciální update pro hru Overwatch, která právě rok kohouta oslavuje. Hráče čeká množství nové grafiky, úpravy hrdinů a dokonce i kompletně nový mód. Pokud vás zajímají podrobnosti, dozvíte se je v tomto článku.
Oslava Čínského nového roku
Rok 2017 se nese ve znamení kohouta (čínský zvěrokruh obsahuje 12 různých zvířat, které se vždy nárok stávají symbolem). Overwatch tak dává tuto skutečnost jasně najevo a motiv kohouta půjde najít na mapách, lootboxech a mnoha dalších místech.
Co by to pak bylo za oslavu Nového roku, která by se obešla bez pyrotechniky. Rachejtle a petardy se tak nově vyskytují i přímo ve hře a konkrétně lootbox změnil svůj futuristický vzhled v bednu plnou rachejtlí.
Jak se změnil vzhled?
Základní grafický styl hry Overwatch zůstal samozřejmě zachován. Mapy však nově doplňují nejrůznější drobnosti s motivem kohouta apod. Každý z hrdinů má nově speciální výroční skin, tematickou hlášku apod. Nechybí ani vtipné pózy a mnoho dalšího.
Chyťte kohouta!
Velkým dárkem pro všechny hráče se stává nový herní mód Capture the Flag. Všichni hráči akčních titulů jako Quake 3 Arena, Unreal Tournament apod. jej velmi dobře znají. Dva týmy klasicky bojují proti sobě a současně se snaží ukrást protivníkovu vlajku a dostat ji na své území.
Vývojáři pouze mírně upravili mapu Lijiang Tower, takže se hráči okamžitě zorientují. Pravidla se až na drobnosti shodují s tím, co mají hráči zažité, takže jde o okamžitou zábavu. Mezi ty drobné odlišnosti patří nutnost zůstat nějakou dobu na místě vlajky, než ji hráč ukradne. Primárně jde o pokrytí rychlých hrdinů (například Tracer, Zenyatta s aktivní Transcendencí), kteří by si jinak pouze počkali na nabití svého pohybu a bez problémů by vlajku nejenom ukořistili, ale hlavně dopravili na svou základnu.
Ana nerf, Roadhog 2.0 a další úpravy
Poslední změny a úpravy se týkají samotných hrdinů. Nejcitelněji vývojáři zasahují do schopností dvou významných postav progamingových skladeb – Ana a Roadhog se tak již nikdy nebudou hrát stejně.
U Any došlo k výraznému nerfu, kdy v Blizzardu snížili dobu trvání léčivého/útočného efektu biogranátu. Původních 5 vteřin bylo zkráceno na vteřiny 4. Mnohem silnější redukce se dočkal účinek instahealu tohoto granátu. Jeho dopad původně okamžitě přidal neuvěřitelných 100 životů. Po nerfu vyléčí „pouhých“ 50 HP. Nanoboost by pak již neměl zvyšovat rychlost hrdiny.
U Roadhoga vývojáři konečně opravili chování hooku. Patch pojmenovali jako Hook 2.0 a hráči se již nemusí obávat houknutí za rohem apod. Nově totiž hra detekuje nepřátele z pohledu Roadhoga, nikoli z pohledu samotného háku. Podobně již nefunguje natáčení hrdiny a další drobnosti.
Převážně kosmetické úpravy se dotkly i D.Vy, Lúcia a Sombry.
Jak se vám úpravy líbí?
Co na úpravy říkáte? Ovlivnily některého z vašich oblíbených hrdinů, případně dokonce vašeho main hrdinu? Jako velký oblíbenec Any jsem hodně zvědavý, jak se bude po patchi hrát a zda postupně zmizí moje oblíbená útočná verze Any, která se může s klidem vydat i do první linie a směle sekundovat tankům a dalším.
Diskuse